joi, 19 iunie 2014

Dyiyitte

Dyiyitte, mi-a spus o colega atunci cand mi-a  dat ID-ul ei de skype. M-am frecat la ochi si mi-am ascutit urechile, incercand in acelasi timp sa aud mai bine si sa-i si citesc pe buze. Si am rugat-o sa mai spuna o data. Dyiyitte, a repetat ea. Bun, mi-am zis, e cazul sa intreb ce e asta.

Si asa am aflat ca frumosul cuvant, cu o sonoritate particulara, vine din Liberia, de unde vine si colega mea. Nu am reusit sa retin si cum se cheama limba, din pacate. Am retinut, in schimb, ce inseamna.

"Tutte le cose hanno un tempo" sau "there's a time for everything", mi-a mai zis ea. Si mi-a placut mult, cum un singur cuvant poate sa exprime atata speranta si liniste totodata.

Vroiam sa adaug si o poza, care sa ilustreze noul cuvant din vocabularul meu. Dar tot ce mi se parea inspirat putea fi interpretat, asa ca ma mai gandesc si voi reveni...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu