miercuri, 21 august 2013

Pagina de jurnal



De pe la munca: se schimba decorul in studioul de inregistrari si nu mai am voie sa port verde.... really??? no greeeen?!? trebuie sa regandesc tinuta pentru maine.

Timp liber - carti: citesc in  sfarsit, dupa mult timp, una din cartile alea pe care nu le mai poti lasa din mana, abia astept sa o termin. dupa, ma duc sa vad si filmul. despre "Sunt o baba comunista vorbesc", am aflat de ea acum vreo 3 saptamani, iar la "Anonimul" am avut surpriza sa descopar ca a fost si ecranizata.

Timp liber - seriale: toata lumea in jurul meu se uita la seriale, care mai de care... asa ca mi-am ales si eu unul :)
am intrat si eu in randul lumii (desi cu vreo 20 de ani intarziere probabil :))) ) si am inceput sa ma uit la "Sex and the city" - si am inceput cu sezonul 1, episodul 1, nu vazusem nimic pana acum; mai e cineva care nu l-a vazut?
sa vedem cat ma tine, ca e cam obositor pentru neuroni sa razi mereu la aceleasi glume...

Timp liber - sport: am descoperit ca unul din colegii mei e instrutor de inot. poate voi invata si eu, acum la batranete, sa ma tin la suprafata in orice apa, nu numai la Marea Moarta...

Fotbal: locuiesc aproape de stadion, asa ca am fost informata, inca de ieri, ca e mare meci si trebuie sa am grija sa nu mai ies la plimbare seara. nu a fost ieri, asa cum mi se spusese, e azi insa. moment perfect sa termin cartea...


Seara frumoasa va doresc! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu