marți, 24 iunie 2014

Seri de vara

Am iesit din casa, am traversat strada si am coborat pe malul lacului. Stau pe o banca in parc, in spatele meu se aude cantecul broastelor. Nu, nu... nu sunt in vacanta, sunt in Bucuresti.
Tin in mana o carte. Nu imi place in mod deosebit, ba chiar trag de ea de cateva luni. O abandonez de cate ori gasesc ceva care imi place mai mult si pe urma ma intorc la ea. Vreau sa aflu ce se intampla totusi.
Fara sa imi ocup timpul in mod deosebit cu ceva, nu am mai fost in vizita pe la spatiul meu online. La inceputul anului mi-am facut niste planuri, rezolutii, cum e la moda sa le spui. Unele le-am realizat, altele nu inca. Site-ul acesta, care intr-o perioada mi-a fost cel mai bun prieten si mi-a ascultat toate tainele, inca mai asteapta ce i-am promis - o fata noua si un continut bogat si constructiv. Dar ma voi revansa.
Ma intorc la citit. In curand se insereaza.

Randurile de mai sus nu sunt doar o descriere a unei seri de vara. E o descriere a mea. Unii vor intelege :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu