duminică, 27 aprilie 2014

Pe pista

Am vazut o imagine care mi-a inspirat pista unui aeroport.

Sentimentul acela in care pasesc pe pista unui aeroport, fie ca ma pregatesc de o plecare, sunt intre doua avioane sau ma intorc dintr-o calatorie. Bucurie la intensitate maxima, emotie, "aici e locul meu". Pe pista, langa avioane, printre masini si oameni care incarca si descarca bagaje sau care pregatesc avioanele pentru noi zboruri, sunt unde vreau sa fiu, fac ceea ce imi imi doresc cel mai mult.  E legatura cu lumea mare. Ma simt in miscare, pregatita sa descopar locuri noi.

Am calcat pana acum pe pistele a 24 de aeroporturi. In asteptarea imbarcarii, sau la coborare, pasind cu nerabdare intr-un nou punct de pe harta. Zboruri low cost sau de linie, de zi sau de noapte, lungi sau scurte, care ma duceau sirect la destinatie sau doar catre un tranzit. 10 companii pana acum. Doar de incalzire. Aventurile cele mai mari sunt intotdeauna cele ce urmeaza :)

Mi-e dor de urmatoarele raze de soare care sa-mi zambeasca de pe o noua pista. Sper ca de undeva cat mai departe. Caci nu ma grabesc sa umplu "golurile" ramase prin E... ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu