joi, 20 martie 2014

Ziua internationala a fericirii

Azi s-a scris si s-a vorbit despre fericire, mai mult ca in oricare alte zile. Nu pentru ca azi am fi mai fericiti, ci pentru ca azi am sarbatorit acest fenomen. Globalizarea, prin fenomenul de social media, a promovat astazi ziua internationala a fericirii.

Ce inseamna fericirea? Definitia spune ca e o stare de implinire sufleteasca, de multumire deplina, de satisfactie. Dar aplicat la mine, ce imi da mie aceasta stare de intensa implinire si multumire?

Raspunsul e ca multe lucruri si nimic - o rochita noua, o pereche de pantofi, o aroma placuta, o prajitura cu ciocolata, o seara cu prietenele, o plimbare, o poveste de vacanta, o vacanta in sine, o carte, un film, o persoana, tu...

Nu e o reteta standard, iar fericirea vine din lucruri mici. Dar nu fericirea adevarata. Acea fericire vine in mare parte de la tine. Restul doar o completeaza.

La inceput eram fericita ca erai, eram agitata, nerabdatoare, dornica sa te vad. Era fericirea aia ca dansul fluturilor.
Acum.... acum sunt fericita ca esti bine. Am fost fericita sa te vad ca iti parchezi motocicleta, desi nu stiam... Acum sunt asezata, recunoascatoare, oarecum multumita, e acea fericire ca valsul lin al unei papadii suflate. Acum fericirea nu mai e perfecta, dar e a mea!

dintr-o lucrare niciodata terminata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu