miercuri, 12 martie 2014

Minutul de relaxare

S-a intamplat sa primesc in ultimele zile mai multe linkuri din categoria "minutul de relaxare", fie ca erau articole, teste, glume sau recomandari de filme. Cum caile pe care mi-au fost trimise erau diverse, le adun aici pe toate, sa-mi fie mai usor cand vreau sa ma intorc la ele, dar si sa ii bucur pe cei cu o doza de curiozitate peste medie, carora cu siguranta le-ar face placere sa se delecteze cu ceva nou.

1. Un test simpatic de memorie de la BBC, care ne arata legatura dintre orele de somn si starea memoriei noastre.
2. Tot de la BBC, un test de reactie, legat tot de somnul nostru cel odihnitor (sau nu prea).
Alte teste si articole interesante pe pagina lor.
3. Glumite, dar nu pentru oricine. Se spune ca doar intelectualii le pot intelege, e cu provocare, asadar.
4. Un scurt si bine punctat compendiu pentru (ne)cunoscatorii de arta.
5. Cei cu o anume sensibilitate la animalute se pot delecta citind despre cum pot gasi un job prietenului necuvantator.
6. Pentru cei care cred in glumele cu americanii si vor sa se ia la intrecere cu ei, amintesc de acest National Science Quiz.
7. Si pentru ca a fost filmuletul saptamanii, o sa-l notez si eu aici, nu de alta, dar mi-a placut ideea :)

Mie imi rasuna in casti acum "but Angie, I still love you, baby". Desi e  un cantec trist, mie imi da o stare de bine. Imi aduce niste amintiri frumoase, cand cineva il transformase in "but Flori, I still love you, baby"... iar felul in care era pronuntat Flori e fara pereche :)
Nu mai am nevoie de lecturi de relaxare, deocamdata... :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu