duminică, 16 martie 2014

Despre filme

A mai trecut o saptamana in care ma declar multumita de filmele vazute. Imi plac filmele care la final imi dau senzatia de implinire, ma fac sa traiesc o emotie puternica, imi aduc unele informatii noi, ma fac sa-mi extind sfera de interese. 

Saptamana trecuta am vazut doua filme care m-au facut fericita. Primul a fost un documentar in cadrul seriei British Documentary de la Muzeul Taranului Roman - "Ghidul hasidic pentru dragoste, căsătorie și găsirea unei soții". Am aflat ce este comunitatea hasimida din Londra, care le sunt obiceiurile si traditiile. Am ramas surpinsa de contrastul dintre imaginea lor din exterior si stilul de viata din interiorul comunitatii. Am ras de gaselnitele lor pentru a fenta regulile. M-a distrat umorul intelept al celor mai in varsta dintre ei. M-am bucurat sa aflu ca in ciuda hainelor lungi si negre, palariilor ciudate si a perciunilor carliontati, sunt foarte deschisi oportunitatilor oferite de stilul de viata occidental.

In cadrul serii de film de acasa am vazut "Rush". Dorinta puternica de castig, determinare, risc - doua persepective total diferite asupra a ceea ce inseamna ambitia si pana unde merge aceasta pentru fiecare. Rivalitate. Respect. Un film frumos, care a redat intr-un mod simplu povestea a doua personalitati din istoria sportului.

O noua saptamana - One World Romania. Mai povestim saptamana urmatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu