vineri, 17 ianuarie 2014

Liber

Este vineri si foarte bine face, pentru ca m-am plictisit de rutina zilelor de luni-vineri. In fiecare saptamana am senzatia asta, dar acum parca mai mult ca oricand.


Si ca de fiecare data, ma bucur ca urmeaza doua zile libere, dar parca nici nu le simt si le irosesc intre ore mai multe de somn, vizite sau curatenie in casa.

Cum astazi sunt intr-o dispozitie vorbareata si inspirationala, profit si incerc sa imi fac o lista de activitati de weekend, care sa ma tina ocupata intr-un mod placut in weekendurile de iarna ramase. Si sa nu mai fiu nevoita sa reiau intrebarea "noi ce facem frumos weekendul asta" in fiecare vineri si sa nu primesc niciun raspuns...

- as putea sa gatesc ceva tematic si, in functie de rezultat :p, sa invit prieteni sa deguste
- cand soarele se arata vesel pe cer si termometrul ne incalzeste privirea, as putea sa ies sa ma plimb prin parc, cu sau fara bici
- ar trebui sa ma fortez sa vad mai multe filme, de acasa sau de la cinema (cu riscul de a ingheta in sala)
- as vrea sa merg la bowling, dar intr-un grup mai mare, astfel incat sa am si eu sanse sa ies si pe alt loc decat ultimul, ceea ce cu siguranta s-ar intampla daca am merge doar in doi
- ar fi grozav sa ajung cat mai des la un concert sau la teatru sau la opera
- as putea sa invit prieteni acasa, chiar si fara incercari culinare, doar pentru a rade putin si a juca jocuri
- ar merita sa merg la muzee, inca nu le-am vazut pe toate din Bucuresti...
- mi-ar placea sa incerc in fiecare weekend o cafenea diferita, ca pe urma sa fac un top al celor mai bune ciocolate calde baute
- as vrea sa merg la munte sau oriunde in afara Bucurestiului, macar o data pe luna
- imi propun sa ajung la masaj cel putin o data pe luna

Gata. Acum ma pot bucura de dupa-amiaza de vineri, am planurile facute :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu