luni, 20 ianuarie 2014

Despre timp liber si inventarea de noi cuvinte

Si a trecut si weekendul. Faceam vineri planuri pentru sfarsiturile de saptamana, pentru ca ma plictisisem de sambetele si duminicile pierdute si imi propuneam ca de atunci incepand sa nu mai existe timp irosit in calendarul meu.
Si a functionat. Pentru ca am reusit sa bifez mai multe din activitatile listate acolo, ba chiar si altele. Si acum scriu pentru memoria mea obosita, sa-mi amintesc peste cateva luni / saptamani / zile... :S cum mi-am umplut timpul intr-un weekend de jumatate de ianuarie.

Asadar, vineri seara ne-am aliniat frumos la coada la premiera filmului Nymphomaniac si am patruns in mintea nimfomanei. Noi si toata lumea de pe la tv si radio. Ei pentru ca stiau ca e premiera, noi din greseala, ca habarnistii, vroiam doar sa vedem filmul, despre care citisem inca de pe acum o luna.
Sambata, seara de concert. Am fost (un fel de-a spune) sa-i vedem si ascultam pe cei de la Moonlight Breakfast in concert. Ma rog, mai mult ascultat decat vazut. Been there, done that. Suna bine, dar data viitoare prefer sa ii ascult intr-o cantare la o cafenea. Sau intr-un club ceva mai spatios si mai aerisit.
Si dupa atatea activitati culturale, duminica am dedicat-o ike-itului (in traducere libera bantuirii prin IKEA). Ramane acum sa vedem cand jucam lego.

Azi e luni? Eu abia astept urmatorul weekend. Sa fie iesire la munte? Sau lego si remi pe acasa si ceva miscare la patinoar. Ca tot am invatat acum sa fac 2 pasi (fix 2, nu mai mult), fara sa stau lipita de mantinela J. Adevarul e ca mi-e cam dor de munte, zapada si poze frumoase. Mai ales dupa ce am citit un articol despre locuri frumoase din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu