sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Care eu, care tu?

Versurile imi alearga inca prin minte...


cine sunt, cine esti, oare ma mai iubesti?
                          cine e, cine nu, care eu, care tu?


beat cu sufletul plin, am vrut sa mai beau o sticla de vin

si nici n-am vazut cand printre nori AI DISPARUT

locul tau, langa mine, e rece si gol..


.....undeva acolo sus in nori

                                                                                       sta un om si bea p-ascuns culori 



imi cer scuze c-am fost, imi cer scuze ca sunt
imi cer scuze ca stiu si-mi pare rau c-am sa fiu
imi cer scuze ca uneori sunt trist
                                                                                      imi cer scuze si-mi pare rau de voi



Pentru ca e pe repeat si imi rasuna in minte incontinuu, pentru ca live e so touching...




Pentru ca au facut sa dispara oboseala, desi am stat 5 ore intr-un picior aseara...


Buna dimineata!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu