vineri, 29 noiembrie 2013

41% - 59%

Dupa mai bine de o luna de cand tot incerc sa ajung sa-mi cumpar lentile noi, timp in care ori nu aveam timp, ori ajungeam cand nu aveau program, ori uitam ochelarii acasa (nu stiu pe de rost ce dioptrii port), in seara asta eram iarasi in zona magazinului, insa...am uitat. Nu ma indepartasem prea mult cand mi-am amintit, dar din respect pentru piciorul meu suferind nu m-am mai intors.

La nici doua minute dupa, am trecut pe langa un alt magazin oftalmologic. Reclama la nu stiu ce lentile noi m-a facut sa intru. Unde, surpriza...am primit pentru proba o pereche de lentile. Cu care chiar am reusit sa vad 2 randuri in plus de litere si cifre, incat am uimit-o si pe doamna doctor, care mi-a zis ca vad mai bine decat ar trebui :)
Pacat ca piciorul nu-mi permite sa ies la o tura de condus acum, sa fac si testul luminilor de noapte.

Si acum: ocupatii de timp liber. Am gasit acest test simpatic.

Rezultatul meu:


Ma asteptam la o dominare clara a emisferei drepte. Dar par a fi mai echilibrata decat credeam. Si decat las sa se vada.
Totusi, se explica de ce ma bazez eu mai mult pe intuitie decat pe rationament, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu