sâmbătă, 5 octombrie 2013

Teme

M-am întors din nou la școală. De data asta nu mai e de lungă durată, urmez niște cursuri de grafică. Astăzi am avut prima lecție. Me happy happy, ca întotdeauna după prima zi de școala, să vedem dacă se va menține entuziasmul :)

Acum lucrez la tema pentru săptămâna următoare. Unul dintre subiecte este cel de mai jos. Peste imaginea unui monitor văzut în perspectivă trebuia să pun un fel de imagine de screensaver. Cum mie mi-a plăcut întotdeauna să mă iau la întrecere cu mine însămi, am ales un monitor cu patru ecrane. Iată și rezultatul. Știu, nu e perfect! Dar e mulțumitor aș zice. Nu numai că e primul output de genul acesta pe care îl fac, dar nu am încă mouse și a trebuit să mă descurc fără... 
Imaginile alese pentru cele patru screensavere îmi aparțin și au mai fost publicate pe aici.




Și acum mă întorc la restul de teme, căci mai am... Parcă văd că până sâmbăta viitoare le voi reface de câteva ori, pentru a îmbunătăți rezultatul :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu