joi, 17 octombrie 2013

Looking for a muse


Frumoasă pufoșenia, nu-i așa? Dar să-mi spună și mie cineva cum pot eu să "decupez" imaginea asta. La câte fire de păr are, îmbătrânesc lucrând la selecție...
Abia aștept să-l văd pe profu' ce tehnică jmecheră are pentru asta.


Sursa foto: de undeva de pe net, nu am păstrat linkul

Acestea fiind spuse, cam atât pentru seara asta. Partea mai elaborată a temei, care necesita mai multă muncă, am făcut-o. Mi-au mai rămas câteva decupaje, dar le las pentru mâine, acum deja văd în culori (chiar și acolo unde nu e cazul...).

De data aceasta nu voi face publice operele mele de arta, nu sunt mulțumită de ele :( Și nu e vorba de tehnică, ci de inspirația avută. Jesus, e greu să fii artist! Când ai niște zile mai proaste, cum faci să lucrezi?! Acum înțeleg treaba cu muza.
Btw, cred că am și eu nevoie de una. Anyone? :P
Promit să o tratez bine ;)

Un comentariu: