duminică, 27 octombrie 2013

Sometimes, the wrong train..

... can take you to right destination

nice funny film, tasty indian food, perfect purple sky, very guilty heart... tabloul unei seri incomplete

Dear Journal,

Azi am reusit sa ajung la un film pe care imi doream de mult sa-l vad, "The Lunchbox", castigator al premiului publicului la Cannes. E un film usor, cu o poveste simpla, care prezinta o cultura indiana occidentalizata. Lipsesc culorile si muzica specifice filmelor indiene. Iar finalul deschis este foarte european. Dar este un film placut.
Mi-a placut mult replica asta, "Sometimes even the wrong train can take you to the right destination".
Este un fel de "Everything will be ok in the end. If it's not ok, it's not the end", din "The Best Exotic Marigold Hotel".

Sper ca si trenul pe care l-am luat eu, din greseala, sa ma duca totusi acolo unde trebuie.
Starea mea, un amestec destul de ciudat de dezamagire de mine, regrete, durere, dar si un fel de eliberare de un stress lung si apasator.

De ce trebuie sa ne prefacem ca suntem bine, doar ca sa-i facem in ciuda celuilalt? De ce vrem sa parem dezinteresati, cand de fapt ne doare? De ce ne ascundem de celalalt, crezand ca in felul asta trece mai repede dezamagirea? De ce nu putem sa fim noi, asa cum suntem, fara teama ca cineva va fi jignit?
Oameni singuri...

Imi rasuna in minte un refren de la Sting

If I ever lose my faith in you
There's be nothing left for me to do

If you ever lose your faith in me
There's be nothing left for you to do

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu