sâmbătă, 14 septembrie 2013

Lecția nr. 1

PS, LR... culori, tonuri, expuneri, contraste, umbre, efecte...
Deocamdată nu pot spune că învăț, mă joc doar. Caut tutoriale, citesc și încerc să aplic.
Prima constatare - am nevoie de mouse! E greu fără... Să aleg unul mic și colorat sau the magic mouse? Cam scump, dar foarte tentant... Acum înțeleg cum funcționează dependența asta, odată ce pui mâna pe unul din produse, pe urmă nimic nu ți se mai pare la fel de bun. Ajutor, boala mărului mă lovește și pe mine :))


Dar să nu divagăm... Iată cu ce m-am jucat până acum. Nu am umblat prea mult la imagini, dar le-am adăugat semnătură :) După ce am încercat mai multe forme, m-am oprit la aceasta, deși nu este cea finală...


A se nota că am scris cu diacritice. Noua mea jucărie are tastatura în limba română, nu mai e nevoie de bătăi de cap cu combinații de taste :) Off, unde erai tu, Mac drag, când aveam de scris lucrări și teze pentru școală? :P


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu