duminică, 1 septembrie 2013

De la 1

Cand vrem sa schimbam ceva, spunem mereu ca o sa incepem de la 1, nu-i asa?
Ei bine, azi a fost 1, iar eu am profitat :)

Am facut o tura de aproape 1 ora cu bicicleta prin cartier pe la parinti. Si ca sa nu mai am scuza ca nu o am la mine, ca sa o pot folosi mai des, am transportat-o, IN SFARSIT, la mine acasa!!! :)
Cu surle si trambite, facuta pachet si incarcata in masini (a se citi bicicleta intr-o masina, roata fata in alta masina), ca nu sunt atat de experimentata incat sa traversez orasul de la un capat la altul pe bicla, fara casca si alte protectii :)) :P
Dar mai conteaza cum a ajuns aici? Important e ca de astazi am o noua colega de apartament, pe care sper eu sa o scot cat mai des la plimbare.

Si iata cea mai imbuburuzata bicicleta :)


Fancy, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu