miercuri, 11 septembrie 2013

Cloud N°9

Stiu ca am zis ca de acum inainte tot ce va  aparea aici o sa fie treaba serioasa, dar trebuie sa mentin totusi putin spatiu si pentru a exprima diverse stari, sentimente, ganduri, "amuzamente"...

Iar starea care nu-mi da pace zilele astea este un dor rau de o vacanta... Sa fie pentru ca am nevoie sa respir un alt aer, sau pentru ca vreau sa vad ceva nou, ori pentru ca anul asta am avut prea putine vacante...nu stiu care este motivul, dar nu am liniste, orice as face gandurile imi zboara spre idei de vacanta si imi vin in minte destinatii pe care pana acum cateva zile nu le-as fi trecut in wish list-ul meu, lung de altfel. Este tot mai apasatoarea senzatia si mi-e greu sa-i fac fata.

Vreau, imi doresc, am nevoie de cateva zile de ceva "altfel". Dar pentru urmatoarele doua luni, weekendurile mele sunt ocupate. Desi prefer vacantele adevarate, de la o saptamana in sus, un city break clasic ar fi minunat acum! Dar cand??!

As vrea sa fiu un norisor, calator prin lume :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu