joi, 2 octombrie 2014

Intamplari din autobuz

O zi in care, dupa cateva luni de mers cu masina, iau autobuzul. Nu numai ca am ajuns mai zen la birou (desi eu credeam ca merg cu masina ca e mai confortabil..sic), dar m-am conectat si eu la tendinte, de care ma cam rupsesem. Cele de limbaj, de exemplu. Doi tineri discutau intre ei si analizau niste poze din telefonul unuia din ei. Din discutia lor mi-au atras atentia replici precum "e fita tare" sau "intri la work". O doamna in varsta, intrebata daca vrea sa faca schimb de locuri pentru a face loc la coborare, a raspuns "dar de ce nu?". Exemplele sunt putine, pentru ca am stat doar cateva statii la bord, dar mi-au placut.

Concluzie: nu e asa rau sa mergi cu autobuzul, mai auzi una-alta, ori o stire, ori o noutate, te faci mai destept; mai citesti cateva randuri dintr-o carte; in masina, in schimb, stai cu ochii in toate directiile, dupa gropi sau dupa colegii de trafic si esti privat de orice forma de socializare. Not nice.

Bun, poate am avut eu noroc azi, ma mai gandesc la asta peste cateva zile, sa vad atunci daca mi-am schimbat parerile sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu