vineri, 25 iulie 2014

Cum e sa te trezesti si sa vezi ca ce ai visat este real

Momentul acela cand te trezesti si realizezi ca ceea ce tu tocmai ai visat este realitate, dar nu era inainte ca tu sa mergi la culcare, astfel incat sa te lasi influentata inconstient de asta...
Am visat ca vroiam sa mergem la Roma (nu stiu de ce, mai ales ca acum chiar am pierdut numarul vizitelor, dar oricum, sunt peste zece...). Si cum era oferta la Blue, nu stiam cum sa pun mai repede mana pe un device sa caut bilete.
Cand m-am trezit am verificat mailul. Surpriza. Zilele astea sunt reduceri la Blue!!! Surpriza si mai mare. Doar doua destinatii...Bruxelles si Roma!!!!
Asta inseamna ceva. Inseamna ca TREBUIE sa am in mana un bilet de avion cat de curand si sa intru in starea aia de asteptat cu nerabdare ziua plecarii :) Unde sa fie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu