miercuri, 14 mai 2014

Hai la film

Bucurestiul abunda de evenimente culturale, iar festivalurile de film in aceasta perioada sunt ofertante. Filme europene, filme latino-americane, filme bune. Timp sa fie sa le vezi pe toate. Sau cat mai multe dintre ele macar. Ca e pacat. Eu am vazut putine rau, doar doua adica, dar interesante.

Izlet mi-a placut. A trip (asa a fost tradus in engleza) e un film despre viata, cu o poveste frumos alcatuita, bine dozata, umor atat cat ii trebuie, dramatism doar cat sa creeze un sambure al povestii. Cu niste actori tineri, care au intruchipat cum nu se putea mai bine personajele. Iar fata a fost minunata, as vrea sa am si eu ceva din spiritul ei...

O Estranho Caso de Angelica, chiar ca estranho :) Manoel de Oliveira, o sa mai caut filme ale lui. Mi se pare interesant de inteles cum functioneaza mintea si imaginatia lui. La Angelica mi-a placut muzica, de imagini nu mai spun, limba dulce a intregit totul. Chiar daca povestea in sine e un pic stupizica.

La grande bellezza l-am vazut acasa. Stile italiano, bella vita, imagini frumoase, dar nu are o poveste concreta, inchegata. Sau asa mi s-a parut mie. Si totusi, e super pe val si super premiat. Nu e rau ca l-am vazut, doar ca nu prea am ce sa povestesc despre el.

Poate mai prind totusi vreunul azi-maine. Si oricum, urmeaza cele mai bune filme de la Cannes la NCRR. Sa facem loc pentru niste filme bune, zic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu