vineri, 14 noiembrie 2014

O fotografie vorbeste

Candva dependenta de planuri si programe fixe, avida sa nu pierd nimic, citeam, schitam, calendarizam, pana cand vacanta mea arata mai exacta decat agenda de la birou.

Acum citesc doar cat imi trebuie sa stiu unde ar trebui sa cautam cazarea. Am cateva surse de inspiratie care ma ajuta mereu. Ce e musai sau de ce ar trebui sa ma feresc si cam atat.

Asa cum bine se spune ca experienta te invata, pana nu calci intr-un loc, oricum nu-l poti intelege. Dupa un prim contact si plimbari la intamplare, abia atunci incep sa-l simt si sa ma  orientez. Si atunci e momentul sa rasfoiesc cate un ghid salvat pe telefon si sa facem planul pentru ziua urmatoare.

Si dupa ce ma intorc acasa, am obiceiul sa mai citesc cate ceva, cum ar veni, pentru fixarea celor aflate si vazute. Si atunci ghidul prinde viata, devine palpabil si imi vorbeste. Si abia atunci imi dau seama ca am inceput sa simt locul si imi doresc sa mai ajung o data acolo. Nu ca sa recuperez lista destul de lunga (evident) de ce nu am vazut, ci sa strabat aceleasi strazi, dar sa le descifrez si inteleg altfel.

La doar o saptamana dupa ce mi-am luat zborul, as vrea sa fiu din nou in Bangkok...

A little bit sad... Fantastic cat de mult pot sa insemne niste fotografii. Desi par doar niste capturi ale unor locuri fizice. Dar de fapt, atunci cand cautam in pozele vechi, nu de imaginea de acolo ne e dor, ci de sentimentul pe care l-am prins in poza, o data cu catedrala sau statuia sau copacul...
Din insulele Europei si ale primaverilor vesnice aruncate in Atlantic, pana la taramul sprijinit pe Ecuator, care te face sa te simti in echilibru aproape perfect pe Pamant, acolo am strans amintirile unor momente speciale. Privindu-le, revad zambetele sau aud glumele pe care le-am facut atunci cand am capturat imaginea. O fotografie vorbeste mai mult decat arata.
Imi vreau pozele inapoi...

1. Ha, explica-i te rog si lu Cristi al meu faza cu pozele... exact la fel simt si eu :)
    M-a amuzat tare prima parte a postarii... asa mi s-a intamplat mie tot timpul anul asta dar nu ca as fi vrut sa nu citesc mai nimic si pentru ca nu am avut timp sa o fac... si ma trezeam ajunsa pe unde umblam, imi cautam o harta si faceam planul seara in camera de hotel pentru a doua zi :))

1. Am pe un hard extern toate pozele mele si dintr-o data imi da o eroare si nu mi-l mai deschide :((((

2. Mda... de asta mie mi-e frica sa nu pierd pozele si de cele mai multe ori le stochez, cel putin pe alea importante, in 2 locuri. :)

1. Am scapat de emotii, problema era din cauza diferentei de SO de pe calculatoare. Dar tot imi cumpar cat de curand inca un hard pe care sa fac un back up.