vineri, 5 septembrie 2014

De zi cu zi

Exercitiu de echilibristica a nervilor gandire: ce-mi face mie ziua mai frumoasa?
Pai, ziua de azi mi-a fost infrumusetata de

  • imbratisarea primita de dimineata
  • descoperirea mea muzicala de azi-dimineata (Alexandra Usurelu)
  • descoperirea culturalo-gurmandistica de la pranz, conform careia la noi in tara avem migdali si putem sa cumparam din piete (ma rog, unele, mai cu dichis) migdale made in Ro; pana acum, marea mea mirare si bucurie totodata au fost smochinele de la noi
  • strugurii dulci mancati la pranz, care sub nicio forma nu pot fi comparati cu cei din supermarket si care imi aduc putin gust din copilarie
  • soarele care a aparut si astazi, desi de dimineata cand am iesit eu din casa credeam ca m-am dus la culcare in septembrie si m-am trezit in noiembrie

2 comentarii: