marți, 23 iulie 2013

India

Seara placuta cu povesti indiene.
Am avut ocazia sa povestesc in ultimele luni cu 3 persoane diferite ca spirit, cultura si origini, care au fost in India. Dar nu au fost turisti in India. Au vazut, simtit si trait India asa cum e ea.
Pentru mine e o lume atat de colorata si cu multe intelesuri, incarcata de povesti pe care nu ma satur sa le ascult. Sunt un copil curios peste masura cand am in fata mea pe cineva care a respirat aerul indian, iar intrebarile mele nu mai contenesc.

Candva, voi avea si eu povestile mele de spus, aventurile mele indiene... :)

"Invata cand sa te opresti si cand sa mergi mai deprte. Rolul tau e sa curgi."

2 comentarii:

  1. Nu stiu ce-ti place atat de ei, dar noi avem de-a face cu ei, si limba lor engleza... mai bine te impusti decat sa vorbesti cu vreunul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu Cori, n-am cum sa explic. Ca si Istanbulul, eu il ador, pe tine nu prea te-a impresionat.
    Probabil tocmai pentru ca sunt departe de a fi perfecti, sunt altfel, sunt colorati si haotici... :) Ma cheama la ei :P

    RăspundețiȘtergere